Για να επωφεληθείτε στο έπακρο το 1ο ραντεβού σας με τον προσωπικό σας σύμβουλο για την εγκατάσταση και παραμετροποίηση της εφαρμογής i-spirit, προτείνουμε
Νέες Ημερομηνίες Έναρξης Ψηφιακής Διακίνησης Αποθεμάτων (Δελτία Αποστολής)
Με ΚΥΑ του Υφυπουργού Οικονομικών Γ. Κώτσηρα και του Διοικητή της ΑΑΔΕ Γ. Πιτσιλή, μετατίθενται οι υποχρεωτικές ημερομηνίες εφαρμογής για την ψηφιακή έκδοση και διαβίβαση παραστατικών διακίνησης αγαθών.
Α’ Φάση – Έκδοση & Διαβίβαση Δελτίων Αποστολής στο myDATA
Επιχειρήσεις 1ης περιόδου (τζίρος >200.000€, με εξαιρέσεις):
Προαιρετική εφαρμογή: έως 1/6/2025
Μια σειρά από νέα προϊόντα έρχεται να ολοκληρώσει την επιτυχημένη εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-Spirit desktop και τις υπηρεσίες του αδειοδοτημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης e-iNVOICEsoft που σήμερα εξυπηρετεί περίπου 10.000+ συνδρομές.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων, που αποτελεί παγκόσμια τάση, καθώς και οι απαιτήσεις της ΑΑΔΕ και της πλατφόρμας myDATA για την περίοδο 2025–2026, επιβάλλουν νέες προδιαγραφές:
Από την 1η Απριλίου 2025 * , ξεκινά υποχρεωτικά η ψηφιακή διακίνηση αγαθών για μεγάλο μέρος των επιχειρήσεων. Πρόκειται για την Α’ Φάση ένταξης, που αφορά την έκδοση και διαβίβαση των Ηλεκτρονικών Δελτίων Αποστολής μέσω της πλατφόρμας myDATA της ΑΑΔΕ.
Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της υποχρεωτικής εφαρμογής της ψηφιακής διακίνησης, έγιναν αλλαγές με την απόφαση Α.1046, οι οποίες διευκολύνουν τις επιχειρήσεις. Κάποιες από τις σημαντικότερες τροποποιήσεις περιλαμβάνουν:
Η ΑΑΔΕ παρουσίασε επίσημα στα γραφεία της τη νέα υποχρέωση τήρησης Ψηφιακού Πελατολογίου σε συγκεκριμένους κλάδους, ενημερώνοντας τους φορείς της αγοράς για το πώς θα εφαρμοστεί το μέτρο.
Στόχος του μέτρου είναι η καθολική ένταξή των επιχειρήσεων στις ψηφιακές συναλλαγές , η διαφάνεια και η διευκόλυνση των ελέγχων.