Το i-spirit είναι ένα καινοτόμο και οικονομικό πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης και εμπορικής διαχείρισης
Η εφαρμογή i-spirit είναι υβριδική. Εγκαθίσταται στον υπολογιστή σας (desktop), προσφέροντας την μέγιστη ασφάλεια στα ευαίσθητα δεδομένα σας.
Παράλληλα ενσωματώνει όλα τα πλεονεκτήματα των cloud υπηρεσιών.
Τα δεδομένα σας ανήκουν για πάντα, ακόμα και να μην πληρώσετε την συνδρομή.
Ο ελάχιστος χρόνος για παραμετροποίηση, η εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στον λογιστή σας, η αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, η ηλεκτρονική αποστολή με αυτόματη αρχειοθέτηση των παραστατικών πωλήσεων είναι μερικές από τις καινοτόμες λειτουργίες.
Παρακάτω αναφέρουμε μέρος από καινοτομίες που σας προσφέρει η εμπορική διαχείριση και ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit :
- Γρήγορη εγκατάσταση (video)
- Προπαραμετροποιημένα παραστατικά και είδη
- Συμβατότητα με τις εκδόσεις των windows από 10 και έπειτα
- Αποστολή ηλεκτρονικού τιμολογίου με αυτόματη ηλεκτρονική αρχειοθέτηση του για τα επόμενα 30 χρόνια
- myDATA Διαβίβαση παραστατικών με δυνατότητα έμεσης διαγραφής
- myDATA Διαχείριση Παραστατικών διακίνησης - Λογιστικών εγγραφών (απλοποιημένο τιμολόγιο)
- myDATA view
- Αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας σε δικό σας προσωπικό χώρο εφόσον υπάρχει (παρέχεται δωρεάν από hotmail one drive - google drive - drobox και τον δημιουργεί ο χρήστης με δικούς του κωδικούς)
- Αποστολή διπλογραφικών πωλήσεων στον λογιστή σας με ένα click
- Αυτόματη σύνδεση με το μηχάνημα αποδοχής πλαστικών καρτών
- Αυτόματη σύνδεση με τον φορολογικό μηχανισμό
- Αυτόματη σύνδεση με ψηφιακή σας υπογραφή
- Δωρεάν κειμενογράφο και υπολογιστικά φύλλα που είναι συμβατά με το excel και word της microsoft
- Κανένα κόστος για εργασίες παραμετροποίησης και εκπαίδευσης.
- Πλήρη εμπορική διαχείριση και στατιστικά
- Πλήρη λογιστική διαχείριση για απλογραφικά βιβλία
- Δημιουργία άρθρων για όλο το κύκλωμα πωλήσεων - πελατών - χρηματοοικονομικών για τα διπλογραφικά βιβλία σε Ε.Λ.Π και σε Ε.Γ.Λ.Σ
- Δημιουργία εκτυπώσεων και ηλεκτρονικών αρχείων για τις λογιστικές σας υποχρεώσεις (Μ.Υ.Φ, παρακτρατούμενοι φόροι, ΦΠΑ, Περιβαλλοντικό τέλος, τέλος διαμονής)
- Ηλεκτρονικά βιβλία εσόδων, αυτόματοι χαρακτηρισμοί και ενημέρωση myDATA (Ηλεκτρονικά βιβλία Α.Α.Δ.Ε)
Τα αντίγραφα ασφαλείας (backup), δημιουργούνται αυτόματα από την εφαρμογή με κάθε κίνηση που κάνετε και μπορούν να αποθηκευτούν στο τοπικό ή εικονικό drive σας.
Η αυτόματη διαδικασία αντιγράφων ασφαλείας που σας προσφέρει η εφαρμογή τιμολόγησης i-spirit, σας βγάζει από μπελάδες.
Υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξετε εξωτερική συσκευή αποθήκευσης δεδομένων ή τον προσωπικό σας χώρο (google drive, one drive, drobox etc). Το λογισμικό i-spirit μετά από κάθε καταχώρηση, δημιουργεί αυτόματα μοναδικά αντίγραφα ασφαλείας.
Συγχρονίζει τα δεδομένα του και κανείς δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει χωρίς την δική σας έγκριση.
Παρέχεται η δυνατότητα στον εξουσιοδοτημένο χειριστή, να ανατρέξει και να επαναφέρει προηγούμενο αντίγραφο ασφαλείας. Αν η συσκευή που είναι εγκατεστημένο το λογισμικό, χαλάσει - καταστραφεί ή κλαπεί, ο επιχειρηματίας που έχει τη άδεια χρήσης, μπορεί να ανακτήσει τα δεδομένα του ανά πάσα στιγμή. Προϋποθέτει σύνδεση στον δικό σας προσωπικό χώρο (drive) με τους προσωπικούς σας κωδικούς και πρόσβαση στο internet ή σύνδεση τοπικού fdd - hdd etc).
Λογιστικές καταστάσεις και αποστολή των πωλήσεων σας στον λογιστή σας με ένα click.
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit, έδωσε λύση με ένα click, στην επικοινωνία με τον λογιστή και τον πελάτη σας. Η εφαρμογή σας παρέχει μεμονωμένη ή μαζική αποστολή των παραστατικών που έχετε δημιουργήσει, χωρίς κανένα κόστος μεταφοράς και εκτύπωσης. Το xml για την Μ.Υ.Φ ή η άμεση αποστολή παραστατικών στην Α.Α.Δ.Ε, είναι παιχνιδάκι για την εφαρμογή. Με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορείτε να στείλετε τα δεδομένα πωλήσεων στον λογιστή σας και να ξενοιάσετε από λάθος καταχωρήσεις, απώλεια στοιχείων και πρόστιμα. Υπάρχουν έτοιμες αναφορές ώστε να συνταχθούν οι λογιστικές καταστάσεις σύμφωνα με τα Ελληνικά λογιστικά πρότυπα από την εφαρμογή για απλογραφικά και για διπλογραφικά βιβλία.
Εγγύηση για τις υπηρεσίες του help desk (τηλεφωνική υποστήριξη)
Το τμήμα τηλεφωνικής υποστήριξης λειτουργεί από :Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 πμ με 18:00 μμ.
Το άρτια καταρτισμένο προσωπικό μας, είναι έτοιμο να σας απαντήσει σε οποιαδήποτε απορία σας.
Παρέχουμε την δυνατότητα δοκιμαστικής χρήσης 20 ημερών με πλήρη υποστήριξη.
Μόλις προβείτε στην αγορά της εφαρμογής, τα δοκιμαστικά δεδομένα θα διαγραφούν αυτόματα.