Λογισμικό Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και Οικονομικής Διαχείρισης για Ενοικιαζόμενα Δωμάτια, Πανσιόν, Μοτέλ, και Boutique Hotels | i-spirit
Επικοινωνία 210-3009907
Υποστήριξη 2103009907

Λογισμικό Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και Οικονομικής Διαχείρισης για Ενοικιαζόμενα Δωμάτια, Πανσιόν, Μοτέλ, και Boutique Hotels

Κατηγορία: 

 

Η έκδοση i-Spirit Commercial προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης για μικρά ξενοδοχεία, boutique hotels, και ενοικιαζόμενα δωμάτια. Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του κλάδου σας, συμπεριλαμβανομένης της υποχρεωτικής ενημέρωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων #myDATA.

Βασικές Λειτουργίες της έκδοσης i-Spirit Commercial - Hotel Version:

  • Διαχείριση Κρατήσεων και Δωματίων: Ολοκληρωμένη διαχείριση κρατήσεων, ημερολογίων και δωματίων.

  • Ηλεκτρονική Έκδοση Αποδείξεων και Τιμολογίων μέσω πιστοποιημένου Παρόχου και σύνδεσης με POS : Αυτόματη ηλεκτρονική αποστολή και αρχειοθέτηση αποδείξεων και τιμολογίων.

  • Αυτοματοποιημένη έκδοση και συσχετισμός της Απόδειξης τέλους ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση για την διαβίβασή της στην ΑΑΔΕ

  • Πλήρης συμμόρφωση με τις φορολογικές απαιτήσεις.

  • Ενημέρωση Ηλεκτρονικών Βιβλίων #myDATA: Αυτόματη διαβίβαση δεδομένων στα ηλεκτρονικά βιβλία #myDATA.

  • Ηλεκτρονική Αποστολή Λογιστικών Δεδομένων: Άμεση αποστολή δεδομένων στον λογιστή για απλογραφικά και διπλογραφικά βιβλία.

  • Διαχείριση Βιβλίου Πόρτας και Αστυνομίας: Ηλεκτρονική έκδοση και διαχείριση.

  • CRM: Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.

  • Διαχείριση Αμοιβών Συνεργατών: Παρακολούθηση αμοιβών για ταξιδιωτικά γραφεία, πράκτορες και συνεργάτες.

  • Αυτόματη Δημιουργία Αντιγράφων Ασφαλείας: Διασφάλιση των δεδομένων σας μέσω αυτόματων αντιγράφων ασφαλείας.

  • Διαχείριση Πελατών και Προμηθευτών: Ολοκληρωμένη παρακολούθηση συναλλαγών.

  • Διαχείριση Αγορών και Εξόδων: Παρακολούθηση αγορών, εξόδων και παγίων.

  • Χρηματοοικονομικά Εργαλεία: Πλήρης υποστήριξη χρηματοοικονομικής διαχείρισης.

  • Εκτυπώσεις και Ειδικές Αναφορές: Μεγάλη γκάμα εκτυπώσεων και δυνατότητα δημιουργίας εξατομικευμένων αναφορών.

  • Εξαγωγή Δεδομένων: Εξαγωγή δεδομένων σε δημοφιλή format (Excel, Word, PDF, CSV, XML).

Κόστος και Υποστήριξη:

Το κόστος της εφαρμογής περιλαμβάνει Φ.Π.Α. και καλύπτει την εγκατάσταση, προσαρμογή, εκπαίδευση στη χρήση του λογισμικού, καθώς και σύμβαση υποστήριξης για ένα έτος (τηλεφωνική υποστήριξη και αναβαθμίσεις).

Η ανανέωση της συνδρομής για κάθε επόμενο έτος γίνεται με βάση την έκδοση που έχετε επιλέξει. Σε περίπτωση μη ανανέωσης, διατηρείτε πρόσβαση στην εφαρμογή και τα δεδομένα σας, καθώς και στις διαθέσιμες αναβαθμίσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 300 9907 ή στο email: info@i-spirit.gr και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα σας καλέσει για να συντονίσετε δωρεάν επίδειξη της εφαρμογής και τυχόν επίλυσης αποριών.

Δωρεάν δοκιμή