Δωρεάν παροχές στους λογιστές από την i-spirit Software
Παρέχουμε δωρεάν στο λογιστή την εφαρμογή, εφ’ όρου ζωής, όχι μόνο για τη διαχείριση των πελατών του που κάνουν χρήση της εφαρμογής i-spirit αλλά και για τη δική του ηλεκτρονική έκδοση και διαβίβαση παραστατικών. Σύντομα θα δώσουμε ακόμα περισσότερες λειτουργίες δωρεάν στους λογιστές και θα τους βοηθήσουμε με αυτοματοποιημένους λογικούς ελέγχους ώστε να διασφαλίσουν τους πελάτες τους.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ STARTUPPER MAG ΣΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟ ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ i-spirit
S.M.: Μπορείτε να μας πείτε την ιστορία πίσω από τη σύλληψη της ιδέας για την i-spirit και τα πρώτα της βήματα, μέχρι το αρχικό προϊόν και τους πρώτους πελάτες;
Νίκος Σπυρόπουλος: Η ιστορία του «ξεκινήσαμε από το γκαράζ μας να γράφουμε τον κώδικα του λογισμικού» ήταν το μότο μας. Και αυτό κάναμε ως μία μικρή αλλά έμπειρη ομάδα στο επιχειρησιακό λογισμικό και χωρίς χρηματοδότηση, με όπλο το όραμα και τις γνώσεις. Μέσα στη χειρότερη συγκυρία της ελληνικής οικονομίας το 2011, η ομάδα μας είχε κατάλαβει ότι η Ελλάδα χωρίς επιχειρησιακό λογισμικό με προσιτή τιμή, δεν θα μπορούσε να εκσυγχρονίσει τις επιχειρήσεις της ώστε να σταματήσει την αιμορραγία που προερχόταν από τη φοροδιαφυγή και στη συνέχεια να επιστρέψει η κρατική μηχανή τα χαμένα αυτά χρήματα στην αγορά για ανάπτυξη και σκέφτηκε να δώσει λύση. Έτσι, «σήκωσε μανίκια», καθόρισε τους στόχους της και τις προδιαγραφές της εφαρμογής και άλλαξε τα δεδομένα στο –δυσβάσταχτο– κόστος μηχανογράφησης της μικρομεσαίας επιχείρησης. Με ελάχιστο διαθέσιμο κεφάλαιο και χωρίς τραπεζικό δανεισμό, αγοράσαμε τις βιβλιοθήκες που χρειαζόμασταν. Δουλέψαμε χωρίς έσοδα και σε λίγο χρόνο δώσαμε στην αγορά ένα λογισμικό modular με απεριόριστη δυνατότητα επεκτασιμότητας, το «Πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit». Με υπερβάσεις, υπομονή, επιμονή και όρεξη για δουλειά, δημιουργήσαμε ισχυρά θεμέλια για να πετύχουμε το σκοπό μας. Πρώτος στόχος οι διακόσιες ετήσιες συνδρομές. Το πετύχαμε σε ένα έτος και με αυτά τα έσοδα πήραμε τη δύναμη να συνεχίσουμε. Τώρα η εταιρεία απαριθμεί 10.000 ετήσιες συνδρομές και έχει στόχο τις 40.000. Στο ορόσημο αυτό θα δείτε καινοτομίες αιχμής. Σήμερα έχουμε επάρκεια προσωπικού για την ανάπτυξη και την υποστήριξη της εφαρμογής καθώς και ένα πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών,που μας στηρίζει και μας βοηθά να εκπληρώσουμε τους στόχους μας. Θέλουμε να συνεχιστεί ο σημερινός ρυθμός ανάπτυξης που σηματοδοτεί την εμπιστοσύνη την οποία μας δείχνει η αγορά και ο τραπεζικός δανεισμός μας να παραμείνει μηδενικός.
S.M.: Ποιες είναι οι βασικές υπηρεσίες της i-spirit και σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνονται;
Νίκος Σπυρόπουλος: H ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit έχει ενσωματώσει όλες τις δυνατότητες αυτοματισμού των εμπορικών διαδικασιών της επιχείρησης και του ελεύθερου επαγγελματία. Ανταλλάσσει δεδομένα με τα λογιστικά προγράμματα,το myDATA και τον πελάτη του χρήστη χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες. Η αγορά που εξυπηρετούμε βρίσκεται στο φάσμα των μικρών, μεσαίων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Καλύπτουμε και εξυπηρετούμε με την εφαρμογή i-spirit όλες τιςανάγκες μηχανογράφησης και αυτοματισμών στις εμπορικές διαδικασίες της χονδρικής του λιανεμπορίου και των εξαγωγών που περιλαμβάνουν την εισαγωγή φυσικής απογραφής από excel,τη διαχείριση αποθέματος με Bar Codes και tags, και τις λογιστικές διαδικασίες για διπλογραφικά άρθρα ή τα απλογραφικά βιβλία. Υπάρχει ενσωματωμένο CRM, ημερολόγια,πωλήσεις e-shop λιανικώς με απόδοση του ΦΠΑ στη χώρα του λήπτη. Στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών η ίδια εφαρμογή παρέχει κάθετοποιημένες λύσεις και αυτοματισμούς ανάκλάδο όπως τον ιατρικό, τους μηχανικούς, τους δικηγόρους, τις μεταφορικές εταιρείες και τους μεταφορείς, τα μικρά ξενοδοχεία ενοικιαζόμενα – Airbnb, τις πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, τα συνεργεία, τις επισκευές τα parkinkg, κ.ά.Υπάρχει ανάλυση στις εισπράξεις ανά παραστατικό όπως απαιτεί η φορολογική διοίκηση κάτι που η επιχείρηση πρέπει να δώσει βαρύτητα. Η εφαρμογή διαχειρίζεται το ηλεκτρονικό πελατολόγιο από το αρχικό της design όπως και πολλά άλλα.
S.M.: Η διαδικασία ηλεκτρονικής τιμολόγησης και διαχείρισης μιας επιχείρησης είναι ουσιώδες και κρίσιμο σημείοστη λειτουργία της. Πώς οι λύσεις της i-spirit κάνουν τηνκαθημερινότητά του επιχειρηματία πιο εύκολη, απελευθερώνοντας χρόνο για να τρέξει την επιχείρησή του;
Νίκος Σπυρόπουλος: Με την ασφάλεια δεδομένων, την ευκολία στη χρήση και το μηδενικό κόστος υποστήριξης. Έχουμε ελαχιστοποιήσει σχεδόν το φορολογικό και λογιστικό λάθος και γλιτώνουμε τον επιχειρηματία από περιπέτειες. Αυτό σημαίνει ελάχιστο χαμένο χρόνο από την επιχείρηση και τον χρήστη της εφαρμογής αλλά και από το τμήμα υποστήριξής μας. Ξενοιάζει ο επιχειρηματίας, ο λογιστής του και ο λογιστής του πελάτη του από λάθη, διορθώσεις, πρόστιμα και άσκοπες ώρες τηλεφωνικής αναμονής χωρίς αποτέλεσμα. Η i-spirit δεσμεύεται και γι’ αυτό προσφέρει δωρεάν υποστήριξη στην επιχείρηση, χωρίς χρονοχρέωση υπηρεσιών. Η διασύνδεση με ΦΗΜ, πάροχο και τερματικό πληρωμών είναι αυτοματοποιημένη. Η εφαρμογή καταλαβαίνει από μόνη της τι πρέπει να κάνει. Η αποστολή στο myDATA γίνεται με ασφάλεια και δυνατότητα διόρθωσης σε περίπτωση αλλαγής ή ακύρωσης τόσο από την επιχείρηση όσο και από τον λογιστή της.
S.M.: Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των λύσεων της i–spirit, ειδικά σε ό,τι αφορά τις μικρές επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες;
Νίκος Σπυρόπουλος: Διασφαλίζουμε την επιχείρηση καιτον χειριστή της από το λάθος στον υπερθετικό βαθμό. Οι μικρές επιχειρήσεις ειδικά αυτές που δεν έχουν την τεχνογνωσία, διαθέτουν μόνιμη πρόσβαση στα δεδομένα και τις αναβαθμίσεις της εφαρμογής ακόμα και αν δεν ανανεώσουν τη συνδρομή τους. Η δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας και η διατήρηση των αρχείων της εφαρμογής σε προσωπικό αποθηκευτικό χώρο της επιχείρησης είναι οι πιο σημαντικές υπηρεσίες που παρέχουμε. Αν η εταιρείαεπιλέξει αυτή τη λύση, τότε αυτόματα γίνεται ο μοναδικός κάτοχος των επιχειρησιακών της δεδομένων χωρίς να έχει κάνεις άλλος πρόσβαση σε αυτά. Η αποστολή των λογιστικών δεδομένων (παραστατικά, άρθρα, αναφορές) γίνεται από τον πελάτη – χρήστη προς τον λογιστή του με ένα click από το πλήκτρο «αποστολή στον λογιστή». Τέλος παρέχουμε δωρεάν στο λογιστή την εφαρμογή, εφ’ όρου ζωής, όχι μόνο για τη διαχείριση των πελατών του που κάνουν χρήση της εφαρμογής i-spirit αλλά και για τη δική του ηλεκτρονική έκδοση και διαβίβαση παραστατικών. Σύντομα θα δώσουμε ακόμα περισσότερες λειτουργίες δωρεάν στους λογιστές και θα τους βοηθήσουμε με αυτοματοποιημένους λογικούς ελέγχους ώστε να διασφαλίσουν τους πελάτες τους.
S.M.: Πώς η i-spirit μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μιας Startup,σε οποιοδήποτε, όμως, στάδιο και αν βρίσκεται;
Νίκος Σπυρόπουλος: Η «ηλεκτρονική τιμολόγηση i–spirit» ξεκινάειμε ετήσια συνδρομή 80€ πλέον ΦΠΑ και περιλαμβάνει πλήρη υποστήριξη (εγκατάσταση, προσαρμογή, εκπαίδευση, τηλεφωνική υποστήριξη και αναβαθμίσεις). Η Startup από την αρχική έκδοση της εφαρμογής i-spirit sales, μπορεί να εκδώσει τα παραστατικά της ηλεκτρονικά σε ελληνικά και αγγλικά και να κάνει χρήση μιας πληθώρας υπηρεσιών. Έτσι η Startup έχει μηδενικό κόστος στην εκκίνησή της με ένα ολοκληρωμένο λογισμικό. Εφόσον η S tartup αναπτυχθεί, μπορεί να μεταπηδήσει σε επόμενη μεγαλύτερη έκδοση (i-spirit sales plus, i-spirit commercial, i-spirit business).
S.M.: Η εφαρμογή σας προσφέρει ή διασυνδέεται με συστήματα πληρωμών; Αν ναι, με ποια;
Νίκος Σπυρόπουλος: Να θυμίσω ότι η εφαρμογή μας έχει διασυνδεθεί με τον μεγαλύτερο πάροχο πληρωμών χρόνια πριν, δηλαδή στέλνει στο τερματικό είσπραξης (POS) το ποσό του φορολογικού παραστατικού χωρίς πληκτρολόγηση και μόλις η κάρτα γίνεται δεκτή το παραστατικό οριστικοποιείται αυτόματα αποθηκεύοντας τον αριθμό συναλλαγής. Σήμερα αρκετά χρόνια μετά, το νομοθετεί το κράτος, ώστε να κλείσει ακόμα μια πόρτα στη φοροδιαφυγή. Ξεκινάει από τη σύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS και συνεχίζει με τους ΦΗΜ και τους παρόχους. Όλα δείχνουν ότι θα είμαστε αν όχι ο πρώτος, σίγουρα από τους πρώτους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης που θα πιστοποιηθεί με το νέο σύστημα συμμόρφωσής από την ΑΑΔΕ το οποίο θα περιλαμβάνει και τη διασύνδεση των παρόχων πληρωμής.
S.M.: Υπάρχουν πλήρως λειτουργικά mobile apps; Αν ναι, τι προσφέρουν;
Νίκος Σπυρόπουλος: Αν εννοείτε τα κινητά τηλέφωνα, τα μόνα που πρέπει να προσφέρουν είναι παιχνίδια. Η επιχείρηση και τα λογιστήρια καλό είναι να το προσέξουν γιατί οριστικοποιούνται οι δηλώσεις ΦΠΑ με τα ποσά που θα στέλνουν οι εφαρμογές στο myDATA και το λάθος πρέπει να αποφευχθεί. Εμείς φτιάξαμε εφαρμογή έκδοσης Τιμολογίου, Δελτίου Αποστολής και ΑΠΥ, την οποία θα παρέχουμε από το κινητό για ώρα ανάγκης και ύστερα από πίεση των πελατών μας, αλλά το λάθος ελλοχεύει. Δεν είναι κατάλληλες οι οθόνες των κινητών τηλεφώνων γιατί είναι μικρές και δεν μπορεί να ελέγξει ο χειριστής την ορθή καταχώριση που συνεπάγεται ορθή έκδοση και ορθή διαβίβαση. Εμείς θα παρέχουμε τη λειτουργικότητα, προτείνουμε όμως να γίνεται χρήση τουλάχιστον σε οθόνες tablet (9’’ +) και ιδανικά οθόνες Laptop γι αυτές τις τόσο σοβαρές εργασίες.
S.M.: Πώς η i-spirit προσεγγίζει το θέμα AI;
Νίκος Σπυρόπουλος: Όσον αφορά την υποστήριξη, το reporting και τον έλεγχο ήδη δουλεύουμε επάνω σε αυτά. Οι καινοτομίες και οι αυτοματισμοί είναι στη φιλοσοφία μας και θα εκμεταλλευτούμε αυτά τα εργαλεία στο έπακρο αλλά με προτεραιότητα τον άνθρωπο και την ασφάλειά του σε όλα τα επίπεδα. Θεωρώ πως σύντομα θα δούμε από την i-spirit πράγματα που δεν μπορούμε σήμερα να τα φανταστούμε.
S.M.: Tι αναμένεται να δούμε στο κοντινό μέλλον στο χώρο της ηλεκτρονικής τιμολόγησης γενικά και ειδικά σε σχέση με τις εξελίξεις στο φορολογικό και κανονιστικό πλαίσιο στην Ελλάδα; Επίσης, ποιες νέες υπηρεσίες να περιμένουμε από την i–spirit;
Νίκος Σπυρόπουλος:
Paperless. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση θα γίνει υποχρεωτική στο τέλος του 2024 με αρχές 2025 στην Ελλάδα που έχει κάνει ήδη αίτημα παρέκκλισης στην Ευρωπαϊκή Ένωση για να θεσπιστεί η υποχρεωτική εγχώρια ηλεκτρονική τιμολόγηση B2B και η κατάργηση της χειρόγραφης έκδοσης παραστατικών. Οπότε είμαστε στο στάδιο για την πιστοποίηση παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης όπως ανέφερα προηγουμένως με το νέο σύστημα συμμόρφωσής από την ΑΑΔΕ το οποίο περιλαμβάνει και τη διασύνδεση των παρόχων πληρωμής.
Serverless. Το cloud computing με την AWS που κάνουμε χρήση είναι η κορυφαία εταιρεία για την επίτευξή του. Oι χρήστες που θα επιλέξουν τη λύση μας θα συνεχίσουν να έχουν την ασφάλεια και την υπεροχή των deep Data, ώστε να μπορούν να κρατήσουν τα δεδομένα τους ασφαλή και χωρίς υπερβολικά κόστη στη διάρκεια του χρόνου.
Mobility. Με τη χρήση των τελευταίων εργαλείων και βιβλιοθηκών ώστε να παρέχουμε δυνατότητα στον χρήστη να διασφαλίσει στο ελάχιστο το λάθος από τη «χρήση ανάγκης» για την έκδοση παραστατικού από όπου και αν βρίσκεται με φορητές προτεινόμενες συσκευές.
Accounting. Λογιστική σουίτα με τα νέα δεδομένα. Οι λογιστές και τα λογιστικά γραφεία θα μπορούν βάζοντας το email τους και την εξουσιοδότηση των πελατών τους (token) να μεταφέρουν όλα τα απαραίτητα δεδομένα στη λογιστική μας σουίτα. Δουλεύουμε σε αυτό και εξετάζουμε το ενδεχόμενο να τους το προσφέρουμε ακόμα και δωρεάν.
Η i-spirit θα είναι εδώ για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τα λογιστήρια να κάνουν το επόμενο βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό με ασφάλεια, καινοτόμες ιδέες, και προσιτές τιμές.