To κράτος απαιτεί ψηφιακά «εγγράμματους» αφήνοντας τους «ταμίες» του ψηφιακά «αγράμματους»?
Πρόσφατο άρθρο του Σ.Ε.Π.Ε (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας) αναφέρει την τάση των νέων για τις ηλικίες 25-35 ετών ως προς τη χρήση φορητών συσκευών και τις αγορές που πραγματοποιούν με αυτές.
Η ομάδα του i-spirit έχει προβλέψει την τάση της τεχνολογίας και σε πρώτο επίπεδο έχει ενσωματώσει λειτουργίες για οθόνη αφής στο λογισμικό που βοηθάνε το χρήστη να το λειτουργήσει από windows tablet συσκευή. Επίσης διασφαλίζει τους χειριστές, με την αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας για την άμεση επαναφορά των δεδομένων σε περίπτωση απώλειας της συσκευής τους. Σημαντική και σχεδόν μοναδική λειτουργία από επιχειρησιακό λογισμικό για αυτή τη κατηγορία συσκευών και όχι μόνο.
Ταυτιζόμαστε με το συμπέρασμα του Σ.Ε.Π.Ε για τις ηλικίες που κάνουν χρήση αυτών των συσκευών.
Διαπιστώσαμε, πως οι λογιστές αλλά και οι χειριστές σε αυτές τις ηλικίες, κατανόησαν άμεσα τις δυνατότητες του i-spirit και τις εκμεταλλεύτηκαν, έτσι ο χρόνος λειτούργησε υπέρ τους.
Το συμπέρασμα που βγάλαμε μετά από εγκαταστάσεις που πραγματοποιήσαμε σε λογιστικά γραφεία που έχουν διάδοχη κατάσταση, στα οποία δηλαδή ο «επιχειρηματίας» λογιστής συνήθως είναι σε ηλικία 50-60 ετών και ο/η διάδοχος οικονομολόγος εργαζόμενος στο ίδιο λογιστικό γραφείο είναι σε ηλικία 25-35 ετών, είναι ότι η απορρόφηση στα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας ήταν ευκολότερη και από τις δύο πλευρές. Όσοι ανήκαν σε αυτή τη κατηγορία, κατανόησαν τη χρησιμότητα της εφαρμογής i-spirit σε όλα τα επίπεδα και σε μηδαμινό χρόνο (εντός 10’).Παράλληλα διαπιστώθηκε ότι έκαναν χρήση και άλλων αυτοματισμών που απαιτεί η ψηφιακή εποχή.
Ο προβληματισμός μας είναι ο εξής:
To κράτος απαιτεί ψηφιακά «εγγράμματους» ενώ αφήνει τους «ταμίες» του ψηφιακά «αγράμματους».
- Με ποιο τρόπο θα «γεφυρώσουν» το χάσμα της ψηφιακής ηλικίας που έχει δημιουργηθεί από την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας ( μεταξύ των 35 και 50 ετών)?
- Πως θα βρεθεί ο τρόπος γεφύρωσης, σε μια εποχή που υστερεί σε ανθρώπινους πόρους, τεχνολογική παιδεία και οικονομία?
- Τι θα γίνει με τη ψηφιακή παιδεία στην εποχή μας, όταν η προσφορά στη χώρα μας είναι 4 και φθίνει, ενώ η ζήτηση είναι 10?
Η επιστημονική ομάδα του i-spirit