Τι διαφορετικό προσφέρει το λογισμικό ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit?
Submitted at Mon, 11/01/2016 - 17:42
Το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit έχει δημιουργηθεί με στόχο να καλύψει τις νέες απαιτήσεις σε μια συμπιεσμένη και μεταλλασσόμενη αγορά.
Οι 7 πυλώνες που έχει βασιστεί η επιστημονική μας ομάδα και κάνει το λογισμικό i-spirit καινοτόμο είναι:
- Χαμηλό κόστος αγοράς και συντήρησης
- Μηδενικό κόστος αγοράς για τις 4 βασικές εκδόσεις του λογισμικού
- Προκαθορισμένο κόστος ετήσιας και καθολικής υποστήριξης από 12,4€ τον μήνα (δείτε εδώ τον τιμοκατάλογο)
- Ταχύτητα εγκατάστασης - εκπαίδευσης (10 λεπτά)
- Ο ελεύθερος επαγγελματίας σήμερα δεν έχει χρόνο για ραντεβού με συμβούλους, πολύπλοκες παραμετροποιήσεις και εγκαταστάσεις. Θέλει να μπορεί να εκδώσει ηλεκτρονικά τα παραστατικά του, να δει το υπόλοιπο των πελατών και των προμηθευτών του και να συμφωνήσει με μια απλή ματιά τον επιχειρηματικό του λογαριασμό με τις ηλεκτρονικές του εισπράξεις και πληρωμές. Εδώ μπορείτε να δείτε ότι με το πρόγραμμα i-spirit, όλα τα παραπάνω μπορούν να συμβούν σε 10 λεπτά μόλις
- Ασφάλεια προσωπικών και ευαίσθητων δεδομένων
- Το λογισμικό, παρέχει τη δυνατότητα για αυτόματη δημιουργία backup σε ξεχωριστό drive (αποθηκευτικό χώρο) που επιθυμείτε
- To i-spirit δεν είναι cloud, εγκαθίσταται στον υπολογιστή σας
- Το i-spirit δεν ζητάει ποτέ τα δεδομένα της επιχείρησης σας
- Ηλεκτρονική αποστολή αρχείου πωλήσεων στον λογιστή
- Δυνατότητα ηλεκτρονικής αποστολής σε csv αρχείο στο λογιστή σας ώστε να συντάξει τις περιοδικές καταστάσεις Φ.Π.Α με ασφάλεια
- Το i-spirit δεν επιτρέπει την ακύρωση παραστατικών σε μεταγενέστερη ημερομηνία, αυτό διασφαλίζει εσάς αλλά και τον λογιστή σας, μπορεί να εκδοθεί πιστωτικό αν σας ζητηθεί από τον πελάτη σας
- Αυτόματη αποστολή στο e-send έναντι της χειρόγραφης καταχώρησης που εγκυμονεί κινδύνους λάθους δήλωσης των πωλήσεων σας new
- Φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Το i-spirit έχει σχεδιαστεί με σύγχρονα εργαλεία της Microsoft (.net C# dev.express). Το γραφικό περιβάλλον του χρήστη (U.I user interface) είναι κοινό με το microsoft office. Έτσι προσφέρει στο χρήστη τη δυνατότητα να βλέπει ένα γνώριμο διαχειριστικό περιβάλλον.
- Διασφάλιση συνεργασίας επιχειρηματία και λογιστή
- Το λογισμικό έχει έτοιμα τα δεδομένα για την σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων, όσον αφορά τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα και τις μικρές οντότητες.
- Το λογιστικό γραφείο είναι σε θέση ανά πάσα στιγμή και για κάθε περίοδο να συμφωνήσει την αποστολή σας στη ΜΥΦ, τις αποκλείσεις και την συμφωνία των πωλήσεών σας με τις περιοδικές δηλώσεις Φ.Π.Α ψηφιακά
- Εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος με την χρήση του λογισμικού
- Έχει ενσωματώσει λειτουργίες οργάνωσης γραφείου όπως τα υπολογιστικά φύλλα, ημερολόγια, κειμενογράφο που είναι απόλυτα συμβατά με microsoft office , ώστε να μην επιβαρύνει τη θέση εργασίας με άλλο κόστος .
- Παρέχει την δυνατότητα έκδοσης προτιμολογίου και οριστικοποίησης του σε τιμολόγιο εφ ΄σον πληρωθεί
- Αποστέλλει ηλεκτρονικά με ή χωρίς τη χρήσης outlook το προτιμολόγιο και το τιμολόγιο σας ως pdf ή ως μοναδικό σύνδεσμο. Έτσι εξοικονομεί στον επιχειρηματία το κόστος σε χαρτί και μελάνια ενώ παράλληλα αποδεικνύει την αποστολή του παραστατικού στον συναλλασσόμενο.